Fy fan vilken natt/morgon

Jag mådde ju som sagt inte så super bra igår kväll. Men det vart värre kan jag säga! Mådde så fruktansvärt illa, Hade Jäte jätte ont i huvudet, 39 graders feber, frös och svättades om vartannat. Gick uppoch stoppade fingrarna i halsen, sen kändes de lite bättre. Och så somnade jag. Vaknade från och till hela natten och konstaterade att jag bara mådde sämre och sämre.. På morgonen va jag tvungen att gå på toaleten. väl inne på toaletten tände jag lampan och kände att jag höll på att svimma, Så jag la mig på golvet. Kallsvättig å jävlig tog jag mig upp och gjorde de jag skulle och kände attjag måste ha vatten.. fick lägga mig på golvet på väg till köket 2 gånger för det snurrade som bara den. Tog vatten ur kran och kände att snart ramlar jag ihop. tog mig till sängen ialla fall.. låg och hyperväntilerade. sedan lugnade de sig och jag somnade. vaknade inte förens vid 10 tiden.. huvudet dundrade och kroppen gjorde fruktansvärt ont! Tog tempenhade 38. Då vaknade Jimmy och kom in och frågade hur de var.  Fickalvedon och somnade om.. Nu känns det lite bättre. Jimmy gick ner och handlade proviva blåbärssoppa så jag har fått i mig lite. Hoppas verkligen att han slipper de här!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch och fy!!! Hoppas du är bättre...

2007-04-20 @ 17:34:31
URL: http://mallin.blogg.se
Postat av: Jessica

ja eller hur? Men folk brukar jämt ojja sig ändå över bilder som visar lite hud ;)

2007-04-20 @ 21:41:02
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0