Magsjuk eller är det psykist?

Mår varkligen inte bra! de bubblar omkring i magen som fan. Jag mår illa och har ont i huvudet. Kan knapp titta på skärmen när jag skriver för det gör så ont i ögonen. =( Men det är många på jobbet som är magsjuka och jag undrar om det kan vara magsjuka eller om det är psykist. Ni vet.. Man typ är sjuk bara för att man tror de... Ja, de lär jag väl märka om inte annat. 

Det är ju verkligen fel tidpunkt att bli sjuk på!!! Knapp någon personal på jobbet, Maria ska/ skulle komma, Jag och Jimmy firar ett år i helgen.. Fan, Blää! Vill inte bli sjuk!!! 

image28

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, va tråkigt gumman... Tänker på dig!!

2007-04-19 @ 21:13:58
URL: http://mallin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0