Driver dom med mig eller???

Inget åtal mot stureplansprofilerna???
Läs!
Läs!

Det är ju fan helt jävla sjukt om fålk tror att dom här stackars tjejerna har velat bli misshandlade på det här brutala sättet! Vem fan tycker att det är skönt att få en 20 cm fjärrkontroll uppkörd i analen???
Vem kommer från sänkammaren tillfredställd med blåmärken och blivit spräckt både analt och vaginalt, fått håret brort slitet mm???????
image1370

Va fan är det för rättssystem i det här jävla landet?? Jag blir så förbannad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jess!... Tror man kan se på tungan om den är lite prickig eller hur var det? Jag vet att en jobbarkompis som heter Paula som jobbade på dagis hade det två ggr! Så om du har ont i halsen och feber, men inte halsfluss så kan det mycket väl vara schalakansfeber. Jo kommentera andras bloggar gör jag, men det har bara resulterat i att typ du och en från en inredningsblogg har svarat... :( men jag vet verkligen inte hur man gör en ny snyggare design på sidan, knappt jag hajjar hur man skriver ordentliga inlägg ;)

2007-08-30 @ 09:01:45
URL: http://fashionistasara.blogg.se
Postat av: Linda

*grrrrrrr* Du vet precis vad jag tycker i denna fråga....

2007-08-30 @ 09:32:42
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0