Fredagen

Först jobb: (som kändes som vanligt) Blev riktigt ställd mot väggen av en förälder i telefon! Hon sa att hon gärna ville att jag skulle gå undan för hon ville prata.. redan då får man en klump i halsen. och sedan säger hon att "nu vill jag att DU svarar ÄRLIGT på dessa frågor" Då känner jag att jag blir lite smått nervös hehe. Och så börjar hon fråga ut mig om hur situationen på vår förskola ser ut och vad jag skulle göra o det var mitt eget barn osv.. Heeeh.. Jag sa allt som det var! Kunde inte varit ärligare! Hoppas man inte får skit för det sen :S

Kvällen: Skulle ju våran Sara varit med på. Vi lixom skulle ha ett avslutnings firande typ. Men ne, hon skulle vara barnvagt hon. Men vi gick ut några stycken från jobbet ändå, Vi käkade på mitt nya favvo ställe Wokhohse! Åh, jag blir bara sugen när jag tänker på det! MUUUMS! Sedan drog vi vidare till billjardpalattset. Egentligen ville vi bowla. men det var tydligen inte öppet. Vi hade trevligt! Jag kände inte det som jag kände i höstas att det bara var pesten att vara ute och att jag bara ville hem. Skönt! När till och med min kompis/ arbetskamrat (som jag känt sen hag vartyp 4år) säger att "det var kul att se dig le igen" då fattar man hur jäkla uselt jag mådde! Huvva!

Men tack för en trevlig kväll!!! =)image1163

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0