Fy fan va boring det är!

Vad kan man hitta på en söndag? själv? För pojken får man ju inte med sig. Det är bara tv spel som gäller. Jag borde  ha gått till gymmet idag. Nu är det ju lite sent.  :( Blää! idag är det söndag. Trodde att det var lördag ända fram till för någon timme sen när Marie berättade att det faktist var söndag. Då vart jag genast på sämre humör! Men som jag sa. Att jag får försöka se det som att det är en dag närmare till utbildningen. Suck.. Jag vet inte vart den här känslan kom ifrån. Känner mig bara helt plötsligt ledsen. Sitter här och tycker synd om mig själv. Skärpning nu för FAN! Kanske är för allt som är på gång? jag har myckat att tänka på. Men det känns som om jag behöver lite extra omvårdnad nu.. Lite exra kärlek för att inte bara falla ihop till en pöl. Nä, nu får jag allt försöka rycka upp mig!

Å då hör jag att han helt plötsligt vill se film :) Så film i soffan blir det nu.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0