Gårdagens träning

Fan så hade jag just skrivit klart inlägget så råkar jag trycka på nå konstigt så försvann allt image1229 Aja, bara att börja om.
Godmorgon.. Jag kunde inte komma in på bloggen mer igår, det var något fel på nätet. Men jag gick först en snabb promenad på 25 min på bandet. Sen spinning express och sedan core. Det var jätte skönt att röra på sig. Även om jag hade både ätit och druckit dåligt. + att jag hade skoskav + min stackars nagel hehe. Många orsaker att hoppa träningen. Men icke! Jag måste nu! Vill ha förändring! (Har ni hört den förut?haha)

Kommentarer
Postat av: Marie

spinning express? vad e det?

2007-08-17 @ 19:48:28
URL: http://snowychili.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0