God söndags morgon

image1114
Jahopp, då var man vaken igen då. Vad ska man hitta på idag då? Har inte ens tittat ut genom fönstret för att se vad det är för väder ute. Hoppas solen skiner och att den där värmen dom säger ska komma har kommit! Jag vill ha lite sommar här i Sverige med! Imorgon är det jobb som gäller. Denna vecka känns helt OK, vi har väldigt lite barn. Men å andra sidan så är det kaos på personal fronten i stället. =/ Meen, det är inte långt kvar.... Den 22 kommer första kullen nya barn. och sen den 11 ska jag ju på op. Sen är jag sjukskriven i 2 veckor. sen. om jag har tur kanske jag kan börja plugga WEEEEI!

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: hehe Jodå :) men eftersom du skrev godnatt i inlägget jag läste så skrev jag de tillbaka ;P Men godmorgon då ;D

2007-08-05 @ 10:42:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0