Godmorgon?

Gick upp för ca en timme sedan.. Har legat i sängen och myst hela morgonen. Skulle egentligen gått och tränat kl 8 i morse men kände att jag ska ändå köra stenhårt nu i veckan så jag skiter i det i dag! Straxt tänkte jag hoppa i duschen och sedan göra mig i ordning för vid 14 tiden ska vi till svärmor och grilla. Mysigt! Det ser ju lovande ut på himlen i dag också! inte helt fel! Jag har fått lite grejjer av Sara nu inför flytten. Bla ett schampoo från Tigi: TIGI CATWALK OATMEAL AND HONEY TREATMENT SHAMPOO 350ml. Testade det igår när jag tvättade håret och det kändes jätte mjukt! Ska nog ta och köpa Conditioner i samma serie. Sedan fick jag en loton och en body spray från victoria's secret. Nä, nu ska jag hoppa i duschen. Kram på er.
image1165

Kommentarer
Postat av: evelina

åå grilla =) det var ju ett bra tips till oss uttråkade semestermännsikor =)
kram

2007-08-11 @ 12:45:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0