Godmorgon

image1226Sovit som en liten gris har jag gjort. Så kommer min vackra prins och säger hej då med en mysig puss och en ljuvlig doft av sean paul gaultier (eller hur det stavas) Sen kunde inte jag somna om haha. Gick upp tog bort tejpen från nageln och tvättade rent. AAAAJJJJ! Det dunkar i hela fingret kan jag säga! Jag vet inte hur jag ska göra!? Antingen gå jag till nagel salongen idag och lider, för så fort man kommer ens åt nageln gör det så förbannat ont!! Eller så vänrat jag helgen ut (Handikappad) tills såret läkt lite och går dit då? Jag kan knappt röra mig med det här ju. I dag har vi planeringsdag (Utan barn) Först ska vi ha ett möte med hela enheten sen ska vi tydligen städa personalrummet på bossens beordran! (Vilket jag tycker är helt sjukt för att vi behöver fixa tills att de nya barnen kommer) Nu måste jag gå fixa mig.
Ha en bra dag!image1227

Kommentarer
Postat av: katri

ja har blivit väckt varje morgon, igår ringe jimmie o frågade om det var då ja ville gå upp tidigt... nä, d va ju inte så, mamma har ringt "oj ja glömt att du har semester" alla har hört av sig på mornarna den här veckan, helt sjukt. men du, din nagel, ja fick rysningar av att se den... hatar när man gör illa nagöar.. d eså äckligt

2007-08-16 @ 10:27:34
URL: http://minkei.blogg.se
Postat av: katri

det är inte jag som gjort sidan... det är min bror som
fixar den biten. va händer i helgen då?

2007-08-16 @ 10:29:43
URL: http://minkei.blogg.se
Postat av: evelina

jag skulle nog väntat lite! det läker ju ganska fort samtidigt som nageln växer lite! men gör det för ont borde du kanske gå dit? =)
kram

2007-08-16 @ 10:42:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Kristina

Hoppas det ordnar sig med ditt finger:) Kram

2007-08-16 @ 14:28:27
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: fredriqa

jag hade av en av mina lösnaglar (där nera vid nagelbandet) och egna nageln följde med, ena kanten satt kvar å dingla. det blödde massor och gjorde svin ont! jag knippsa bort det lilla som va kvar. sen bokade jag tid och tog bort alla mina naglar jag blev rädd! den skadade nageln började växa tillbax så småning om men det blev var bildningar som jag fick sticka hål på och trycka ut massa var. eiw jag vet. mitt finger va grönt å snuskit jätte länge. akta dej!
knippsa av den och gå å boka tid för att ta bort det som sitter kvar på det fingret, låt den vila ett tag innan du gör ny. Det är mitt råd ;)

2007-08-16 @ 16:50:14
URL: http://fredriqa.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0