Jaha..

image1369Då var man vaken mitt i svarta natten då. Är så täppt i näsan så det är svårt att andas då jag har så jä*la ont i halsen. Känns som halsfluss är på väg om jag ska vara ärlig. Men inga vita prickar på mandlarna än. Jag har flyttat in till soffan för att inte störa Jimmy med mitt snörvlande, vridande och vändande. Ska jag få halsfluss får det fasen bryta ut NU, så jag kan gå till sjukan å få medicin så att det snabbt går över. Bättre det än att det ska vara något virus som man måste sova bort! Jag är glad att jag gick hem från jobbet igår, för snacka om att det vart värre. Efter jag hade sovit och sätt på fimen var det ju säng dax och jag stoppa i mig alvedon för att kuna sova utan att ha ont, men nu.. fy fan så jag mår! Men jag tror att febern är borta, känns så.

Kommentarer
Postat av: Marie

men stackare... *kramar om* Skönt att du stannar hemma och kurerar dig, du behöver det!
Kram

2007-08-30 @ 06:54:29
URL: http://snowychili.blogg.se
Postat av: Sara

Ha koll på tungan också så du inte fått schalakansfeber, det brukar ju småglin sprida titt som tätt! :) Aha tejp, det borde inte slita så mycket?

2007-08-30 @ 07:26:13
URL: http://fashionistasara.blogg.se
Postat av: Kristina

Usch så jobbigt, krya på dig gumman:) Kram

2007-08-30 @ 08:30:19
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Jana

Hej gumman!!Näe va trist att du blivit sjuk!!:-( Här e barnen rå förkylda oxå,danne kände av igår och nu går jag bara å väntar på att jag ska få baciller oxå..vill inte!!Men du måste ju bli frisk till tisdag!!Men det tror jag du blir,du har ju ett par dar på dig.Önskar jag hade nå dunder tips,men vila e ju det enda rätta.
Kram på dig!!

2007-08-30 @ 10:14:42

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0