Mååååndag.

image1151
Äntligen slut! Värsta dagen i veckan! Har fått endel pikar (tror jag) idag på jobbet. I alla fall har jag tagit åt mig....
Det är så här.. eller var (är) Att jag var typ en halv mm från att gå in i väggen i höstas och lyfte knappt ett finger på jobbet. , Men jag var där och gjorde det jag var tvungen till att göra. Inte ett svatt mer. Jag var typ aldrig glad och klagade på ALLT (iof är jag alltid bra på att klaga med då var det extremt) Det ända jag ville var HEM! Jag ville inte ens umgås med mina vänner.. Inget var kul! Jag bara vantrivdes som fan! Hade jag inte haft min Jimmy♥ vet jag inte vad som hade hänt! Tack för att du orkar med mig och tack för ditt otroliga stöd bejbi! Nu har jag haft semester i 3 veckor och jobbade förra veckan på "sommardagis" Nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb, men vi har det lunt och skönt till den 22/ 8 då alla nya barn kommer. Fy fan! Ser inte fram emot det! Jag vill inte må som i höstas igen! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Jag har iof något att se fram emot! Min utbildning!! Så det är kämpa som gäller! Först fram till den 25 augusti då jag fyller år. Sedan får vi se vad som händer... Jag har också besämt mig för att inte slänga ur mig allt som jag tycker och tänker, fålk blir bara sura... Jag får lära mig hålla käften helt enkelt. Bara gunga med som förut...? Sätta upp en låssas fasad som tillslut rasar...? Nä, men jag måste börja tänka mig för! Jag drar ner både alla andra och mig själv längre ner i skiten om jag går runt och tänker att allt är bara skit hel tiden! Det vill jag inte. Ska försöka hålla mig uppe vid ytan i alla fall!

Love you Jimmy!!image1152

Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder

2007-08-06 @ 17:23:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: fredriqa

hjälp!exact dessa ord skulle ha kunna kommit från mej.förutom jimmy biten dårrå ;)
jag mådde oxå¨skit, å ville bara hem, va trött och grinig, hade inte lust att träffa en endaste själ utom min familj, som är min räddning för jag har ju ingen loverboy tyvärr. jobbade min första dag idag och hade sjuk jäkla ångest igår. men jag överlevde dagen och det kändes till och med ok! fast jag är rädd för hösten när allt bla blir mörkt och jobbigt på dagis som du vet... a ja ska inte skriva en bok till dej nu gumman. ha det bra på träningen och fyll på magen med mat sen ;)

2007-08-06 @ 18:37:32
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: Dee

Jag har också jobbat på förskola och gått in i väggen. Blev sjukskriven. Sa upp mig till slut. Det är så lätt att man bara går och tar på sig massor. Efter jag sa upp mig så sa jag No more dagis. Och det har jag hållt i snart fem år. Det är viktigt att lyssna på sig själv. Man ska inte behöva "stå ut". Oj, va jag babblar;)

2007-08-06 @ 19:11:15
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Maria

Bra där, dom på jobbet behöver banne mig få veta att dom lever ;)

2007-08-06 @ 19:46:34
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Dee

Jag jobbar på ett företag som heter Abc Medical. Vi packar och säljer första hjälpenväskor och idrottsskadeväskor och tillbehör.Jag packar väskor, ordrar och pysslar även med fakturor och annat pappersarbete. Trivs skitbra:) Jag trivdes på dagis också så länge jag slapp föräldrarna. Vissa var ju fett störda.

2007-08-06 @ 21:02:25
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: katri

Ibland har man riktigt pissiga dagar... o d värsta är att man sitter o maler tills att dom blir ännu pissigare, nästan så att man letar fel. Men du har ju en utbildnind framför dig och det är alltid något att se fram mot =)

2007-08-06 @ 21:02:33
URL: http://minkei.blogg.se
Postat av: Mi

Jag vet att det här låter sjukt hurtigt, men ibland är det faktiskt lättare om man försöker se saker från den ljusa sidan och tänka positivt :) Sedan jag började med det mår jag otroligt nog bättre, fast jag inte trodde på det först :)
På arbetsplatser där det mest jobbar kvinnor tenderar det bli lite...hmm.. pikigt och avundsjukt och så. Eller så har iallafall jag upplevt det :)
Och som sagt, du har ju födelsedagen och utbildningen att se fram emot! Nu ska jag slutta babbla, haha ;)
Kram // Mi.

2007-08-07 @ 09:19:48
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0