Naglar

JAG KOMMER ALDRIG GÅ TILLBAKA TILL "NAGEN KILLEN"!!!

image1078
Jag tycker samtidigt lite synd om han! Han är ändå nybörjare. Snart sitter jag där och är nybörjare. Men fan inte en dålig en!!! Jag ringde och fick en tid och trodde att han skulle skrapa lite på ytan men han gjorde om allt från början. Kan ni tänka er? Dom är fortfarande inte bra... Vist randen är borta men jag vet inte hur han lyckas??? Vissa naglar är lixom... vad ska jag säga? inte klara? dom är inte glansiga som dom brukar utan är matta och nästan kladdiga.. Vad beror det på??? Fast en sak måste jag erkänna, han är duktig på att få dom tunna! Men ja, jag kommer aldrig komma tillbaka till honom!

image1079
Frågade hur mycke naglellack kostade hos dom. 95 kr/ st Fast dom har kampanj köp 3 för 2. Så jag ska spenderra lite pengar på lack. Måste ha både under och över lack + olja. Tyvärr så är oljan och överlacket dyrare och ingår inte i kampanjen men men. Det sparar ju på mina naglar så. det är det värt!


image1081
Det satt en tjej vid bordet brevid, hon vart så fin! Typ guld glitter ute på tippen (som fransk)
Åh, blir helt knas i mitt huvud när jag ser sånt.. jag vill bara sätta igång med min utbildning och sätta mig och fixa så fint!!! Funderar starkt på att ta ett lån ocj göra slag i sak?! Va tycks??
Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: katri

ja, vi kanske är det =) hur lång e utbildningen? o när hade du tänkt börja?

2007-08-02 @ 21:55:16
URL: http://minkei.blogg.se
Postat av: Maria

Så du tillät honom vara på dina naglar igen...? =S Hade inte jag gjort kan jag säga...

2007-08-02 @ 23:15:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Mi

Hmm, om det är vad du verkligen vill syssla med kan det ju vara värt det :) Och du verkar ju sannerligen gilla naglar och nail art!
// Mi.

2007-08-03 @ 09:21:08
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tycker du att det är värt d så ska du absolut göra d, istället för att pinas över nuvarande jobbet och egentligen vilja nåt annat. Då får du ju göra d du vill:)Kraaam

2007-08-03 @ 09:35:06
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0