Somnade

image1341Snacka om att man är slut efter den här dagen! Jag gick ner till Träffen och köpte kebeb tallrik (för en gångs skull) Det var gott med tanke på att jag inte ätit de på så himla länge nu. Sen la jag mig i soffan. Efter 5 min frös jag och bäddade in mig i en fleecefilt och då var det rå kört vill jag säga. Mina ögon var såå tunga. Jag somnade bums! Vakna en timme senare och trodde att jag bara blundade till en stund till, men icke då hade jag sovit ytterligare en timme.. Hoppas bara jag kommer att kunna somna ikväll! Men det tror jag. Är som sagt helt slut! Så är det under inskolningarna på jobbet! Blää!

Kommentarer
Postat av: sofia

Gott med kebab :)

2007-08-27 @ 20:20:42
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Marie

Känner igen det där...tröttheten!
Inskolningár ???? arbetar du på förskolan?, Jag själv arbetar på skola/fritids. Jag har precis inskolat mina 2 småttingar, de har de bästa fröknarna!
=)
Jättefin blogg du har!

2007-08-27 @ 20:37:21
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0