Te utan mjölk= Blä!

Jimmy gick precis till jobbet. Han kom in och sa hej då och gav mig en puss. Då var det kört.. -Panik- Kan inte andas genom näsan!!! NÄSSPRAY!!!! Nu sitter jag här och försöker få i mig lite te, utan mjölk. Vist jag känner ändå ingen smak så det borde egentligen kvitta om jag har mjölk i eller inte. Men icke! Det är lixom inte rätt helt enkelt. Sen är det så varmt så jag håller på att bränna tungan av mig. Men min hals kliar så förbannat så jag skulle vilja stoppa ner typ tandborsten och klia tillbaka. Men ja, det går ju inte. Då får det bli te utan mjölk helt enkelt. Vist är det väl så att när det börjar klia är förkylningen på bättringsväg? Eller är det jag som typ hittat på det?? Vilket fall som helst känner jag mig ytte pytte lite bättre idag. Jag är förkyld! Dunderförkyld! Men det är inte det där onda i kroppen längre, och febern skulle jag tro är borta.

Vad vore en förkylning utan nässpray?? Döden!!!!image1386

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0