Dag 25 (Beslutsångest)

I går kväll hade jag svårt att sova igen. Jag låg och tänkte på framtiden. Jag hade ringt på "jobb" alltså hyrstol på kvällen och låg och funderade på om det var något att ha och att det kanske skulle vara lika bra att åka och titta på det på en gång och innan jag kom på det var klockan över 24.00. Så jag bestämde mig för att inte gå till skolan för att ringa runt och titta på jobb.

Det är ju så här, Jag "har" ju redan ett jobb om jag vill på mitt drömställe.. men det är lite si så där om jag kommer kunna vara där eller inte och det är mycke pga ekonomiska skäl och jag är inte den "dumma" tjejn som står och väntar på att någon ska komma och säga -tyvärr så kan jag inte ha dig här... en vecka innan kursens slut utan att ha kollat upp något annat. Så, jag skickade iväg ett mess till Ilona imorse att jag inte skulle komma och så åkte jag iväg in till östermalm till Teodora och kommer in och känner bara NEJ NEJ NEJ!! Här vill jag inte vara! Men jag gå in och pratar lite och tar reda på lite små saker och lovar att höra av mig innan veckan är slut. Sen sticker jag iväg till Nortull och går in på värsta gymmet, strort som bara den och träffar Anette som visar mig runt gymmet och vidare ner till spa avdelningen. Jag säger bara det... LYX! Känner att det här vore ett ställe för mig! Å får dessutom reda på att hyran är väldigt låg.


image1833
Vad ska jag ta mig till????


♦Ska jag satsa på Lyx och låg hyra men måste offra väldigt mycket av både fritid och jobba mycket för att jag måste marknadsföra mig själv och får ingen som helst hjälp???
♦Eller ska jag sattsa på den dyra tryggheten (vilket kan visa sig bli en hitt) där jag känner alla och trivs super bra och som sagt är det mitt dröm jobb sen skulle jag få mycker stöd och hjälp där av kunninga jätte gulliga tjejer som dessutom redan har ett etablerat kundnät och jag skulle inte behöver göra så mycket annat än att jobba jobba jobba för marknadsföring betalar jag ju för..!
♦Eller ska jag åka upp till dalarna och öppna ett ställe från grunden tillsammans med en jätte duktig frisör?? Men då står mitt förhollande "på spel" Jimmy vet inte vad han vill om han vill flytta eller ej. inte jag heller egentligen. men jag vet att det skulle bli något stort av det hela... A.. fan va svårt

Hjälp mig!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du. skulle nog ta det trygga först och leta vidare senare./////sussie

2007-12-03 @ 18:55:07
Postat av: Marie

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med valet, det är upp till dig! Vad känner du, det kan inte jag , tyvärr, känna!
=)
Lycka till med valet!
Ha en bra kväll!=)
Kram kram

2007-12-03 @ 19:35:32
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: maria

Det är bara du som kan känna vad som är rätt för dig.

2007-12-03 @ 20:41:24
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Kristina

Usch vad jobbigt för dig, hoppas det löser sig. Kram

2007-12-04 @ 08:18:34
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Camilla

Nr 2 tycker jag till att börja med. Sen kan du söka efter nr 1 igen :)
Nr 3 låter lite trist

2007-12-04 @ 08:52:44
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

trygheten tycker jag låter ganska skön.. slipper marknadsföra dig utan allt rullar på...

vadä r det du sysslar med btw? :-D

2007-12-04 @ 12:15:48
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Evelina

usch... svårt sånt där... men det är bara du som kan bestämma o jag tror att innerst inne känner man nog själv vad som känns RÄTT, i maggropen liksom =)

kram

2007-12-04 @ 19:23:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0