godmorgon

image1835Har sovit som en liten gris. Skulle gå upp vanlig tid och dra till gymmet på vår sovmorgon hade jag planerat. Men jag kom inte längre än till toaletten i morse, sen dök jag ner i sängen igen. Å vet ni... Det var såå skönt att få lägga sig efter att klockan ringt å bara somna om!! Jag ska nämligen jobba i kväll. Så jag måste vara pigg om jag ska orka med 2 ungar hehe. Känner mig just nu lite knas i huvudet måsta jag säga! Försöker att ta ut för och nackdelar med alla tre alternativ om jobb och kommer hela tiden fram till att tryggheten lockar mest. Så nu är det bara ringa gymmet och säga att jag är intresserad men att jag inte kan ge ett svar förns senast på fredag (ifall att jag inte kan vara på den "trygga salongen") Då finns det inte då många alternativ kvar. Just ja, jag måste ju berätta att jag faktist varit nässprays fri i 4 veckor nu, tack vare dig Maria. Tach gummsan! Du räddade mitt liv!

Kommentarer
Postat av: maria

Skönt att sova som en gris, jag har börjat vakna en massa gånger per natt och kollar på klockan =S Inte bra!

aaah så lite så =) Måste ju få ur dig ur nässpraysträsket ju ;)

2007-12-04 @ 12:24:53
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Jobbiga beslut du har framför dig.

2007-12-04 @ 20:02:57
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0