Helgen

Har varit lite si så där..

I fredags kom ju Robert och dewt var ju en rolig överaskning. Sen att grabbarna sitter som klistrade i soffan antingen framför tv eller tv spel är en annan sak. Fatta om spelet skulle pajja. Dom skulle inte ha nogot liv.. Suck. Rätt tragiskt egentligen. Tycker ni inte? Aja...

Lödagen gick snabbt. Maria skulle jobba och vi andra sov ganska länge. Jag försökte plugga lite men det gick väl si så där med allt ljud i bakrunen.. Sen hmmm, vad gjorde vi sen? Minnet är bra men kort eller?! Jo, just ja, Jana kom hit på kvällen och vi fixade hennes naglar så jul fina så =)


Söndagen var mindre kul.. Tjaffsigt å så.. Men jag å Maria tog oss ut till Ikea. Jag behövde köpa min "fil box" och Maria sina handdukar. Sen blir det ju alltidf lite mer små saker när man går på Ikea. Lite plugg hann jag med även denna dag men på  kvällen sen fick jag först mag kramp och sen migrän.

Så därför sitter jag nu här mitt på dagen hemma med mys kläder och huvudet mår liiite bättre men jag måste måste måste plugga hela dagen trotts huvudvärk för i morgon smäller det!
image1850PROV!image1852


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är en stor dag för oss båda imorrn men jag tor på oss, vi fixar det! Stor kram och lycka till med pluggandet gumman!

2007-12-17 @ 12:29:17
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Kristina

Hoppas du har en bra dag och att det går bra med skolan! Kram

2007-12-17 @ 12:44:56
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linn

Vad fint !

2007-12-20 @ 13:18:00
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0