5 Arbetsdagar kvar

Till semester =D
Tror ni jag längtar?
AAAAaaah Det ska bli såååå skönt!
Vill aldrig återgå till jobbet igen!
Ialla fall inte till detta jobb!

Låg å funderade i natt när jag inte kunde sova...
Man kan ju alltid söka ett annat jobb, så när jag får det går jag till bossen och säger att "höjer inte du min lön til.....
Så säger jag upp mig!" Fy fan vilken skön känsla det skulle vara! Ojojoj, Ja, nu sitter jag väl bara här och drömmer. Det känns som om ded dagen jag har pengar till utbildningen ligger låååååååååångt bort just nu =(
Den här hösten kommer ta livet av mig har jag en STARK känsla av, och det känns värdelöst!
Vad ska jag göra?

Det är väl bara att kämpa på antar jag.. Jag blir ju sjukskriven ialla fall 2 veckor i höst så de känns ju skönt!
Inte jobba jobba jobba jobba som en jävla galning i höst! Mitt i inskoliningarna typ. Men vad ska jag göra?
Jag har tamefan hört hela livet att "du måste börja tänka på dig själv!!!" Nu gör jag det!
 
Jahopp, Idag är det 7.30- 15.30 + möte 16- 18.
Sen resten av veckan blir det soft!
Halv dagar =) Hör ni hur skönt det låter?? H A L V D A G A R!! Jag nästan ryser hahaha

Sen är det träning VARJE DAG denna veckan! Dom dagarna jag börjar sent ska jag träna på morgonen =)
Så himla skönt! Då har man det lixom gjort. Sen blir man ju pigg oxå.

Nu kommer det barn.
Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Mi

Åh, så skönt med semester :) Hoppas på att du ska få fint väder!
// Mi.

2007-07-02 @ 09:22:10
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ska du operera dig eller varför kommer du bli sjukskriven 2 veckor längre fram planerat?
Kram

2007-07-02 @ 09:33:08
URL: http://zandrahp.blogg.se
Postat av: Anonym

du har blivit "tagen"! läs i min blogg vad det innebär! (kommer inte ihåg om du redan tagit mig?)

2007-07-02 @ 09:52:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Liza

jag vill osså ha semester! så skööönt!

2007-07-02 @ 14:32:17
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Caroline

Tja! Du, jag känner igen mig otroligt mycket i dig.
Och vet du; Jag är också beroende av nässpray...=(
Skit jobbigt. Och det jobbigast är att bli av med beroendet då man får gå täppt i minst en vecka!!!
Kul å bli tagen av dig på bloggen! =)
Jag ska fixa det där senare i kväll när jag har mer tid. Nu; Bad med barnen!! Kram på dig!

2007-07-02 @ 17:26:42
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0