Hem ljuva hem!

image1003
Äntligen hemma. Det tog ca 6 timmar med bil. Satt och frös 2/3 dalar av resan, sen började jag bli kissnödig! Ju mer kissnödig jag vart detså varmare vart det. Tillslut mådde jag illa :S Väl hemma på parkeringen lämnade jag packnig och rusarde upp före de andra. Så brottom hade jag. Skönt att bara lägga sig och ta det lungt, känna sig som hemma, fasen vilken skön känsla det är! Har ätit och sovit en stund i soffan. Super skönt! Om en stund när jag finner ork ska jag ta tag i fotograferandet av min sommar shopping som jag lovat er. Men jag måste bara få vara ett tag först. Jimmy sätter sig nog snart och spelar då kan jag sätta igång jag med hehe.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0