Resfeber

image966
Jag kunde inte somna igårkväll, har vaknat hela morgonen från typ 04.00.
Jag tror minsann att jag resfebern börjar ta sin platts.

I går kväll (när jag inte kune sova) försökte jag föreställa mig hur hotell rummet kommer att se ut.
Att fixa iordning när man kommer dit och göra sig lite hemma likssom.
Jag vände och vred på mig om och om igen..
Tittade på klockan med gämna mellanrum.
Kl var nu 2.00, straxt efter måste jag somnat. För mer minns jag inte.

Nu sitter jag här... trycker ner varge tangent super förstktigt så att ingen ska störas av "plippandet."
Jag kan inte sova... suck!

Om ca 2,5 timme gåt taxin mot Arlanda.
Då börjar "helvetet" för min del.. Att stå och vänta bland tusentals andra lika förvirrade människor som jag själv är pest! Jag hatar den delen innan man har checkat in.

Biljetter, pass, packning, trängsel, stress, vilket håll? vart ska vi?  Hur gör man? gör vi rätt? Hallå? paniiik!!!

Sen när allt det äntligen är över, när jag har varit och tittat hur det ser ur ut vid gaten och allt är i sin ordning kan jag slappna av igen...
Tills det är dax att köa in till planet. Gaaaaaaah! Jag stressar upp mig själv.. Tänk om nåt är fel?
Bara tanken av det gör mig nervös här och nu.. :S

Väl inne på planet, sittandes på min platts kan jag äntligen slappna av. Jag är inte rädd för att flyga ialla fall. hehe

Sen är det bara att flyga =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är precis som jag! Kunde likagärna varit jag om skrivit det där. Är inte nervös inför flygningen, men får resfeber inför resan.. Allt är jobbigt innan man sitter på planet :)

2007-07-12 @ 20:59:03
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0