SKönt!

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar!
Dessutom halvdagar :D

Jag fick sällskap av Jimmy efter jobbet =D
Vi var i parken på samma gata som han jobbade på, så han kom dit.
Sen åkte vi tilsammans hem. Har legar och glott på tv hela em/ kvällen.
Det var så skönt att bara slappa så jag somnade hehe.
image878
(käkade dock inte chips, det vart fruktsallad)

Imorgon är det sovmorgon igen. Fast jag får inte sova så värst länge =(
Dom kommer och ska fixa nåt med fönstrena i lägenheten kl 8.00 så det lär bli gymmet för mig när jag öppnat för dom. (annars känner man sig bara ivägen)
Skönt med gymmet iof men synd då jag hade tänkt sova lite längre för det finns ändå inga klasser att på på torsdagsmornar. Tänkte ta ett varv på bandet bara.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0