Tankar

Jag sitter här och funderar på min utbildning... Längtan tills jag får ihop pengar så att jag kan börja. Jag längtar så otroligt mycke!!image1031 Snart fyller jag år.. eller ja, inte förns i slutet av augusti men jag har sagt till mamma att det ända jag önskar mig är pengar till utbildningen så jag hoppas på att alla går ihop sig och skramlar en slant image1032

Jobb hahah, igår satt jag och pratade med en kompis om mitt kära jobb (eller inte) Jag ska ge det ett försök. Men är det som jag fruktar så säger jag upp mig och skaffar ett annat jobb tills jag har pengar till utildningen. Jag tänker inte vända ut och in på mig en gång till! Så är det bara!!! Jag var VÄLDIGT nära på att gå in i väggen (om jag inte gjorde det egentligen) i höstas. Dit ska jag inte!! Personalen försvinner en efter en... undra varför? hahaha, Det är fan inte kul egentligen men jag vet inte vad jag ska säga...image1029 Av 6 (7) peroner är det bara 4 kvar. Och vad jag vet är vi 2 som ska bort till. Hur ska detta gå? Lägga ner?? Nån som vill ha jobb inom förskoleverksamheten??? Vinka hit!!!image1030
Satt och kikade lite på AMS igår kväll och det finns faktist fler jag jag skulle kunna tänka mig. men det är så kort varsel på dom image1033

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag skulle inte ha nåt emot att jobba på förskola, men är det som du säger så , nej tack:)fast just nu skulle jag tacka Ja till vilket jobb som helst. Svar: Jaså vad kul, nåt jag oxå gärna skulle vilja utbilda mig till:) Kram

2007-07-28 @ 17:12:41
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0