Äntligen hemma

image622
Har sprungit på stan sen jag slutade och letat klänning till mammas 50 års fest i helgen.
Tror ni jag hitta någon?
Nä, tamefan hela stan är full av "gravidklänningar" som man ser gravid ut i enligt mig.. Eller ialla fall jag.
Varför ska det bara finnas det som är mode? Kan de inte finnas lite av varje?
Den här sommaren är inte lika bra mode som förra!! I sommras shoppade jag varje dag typ. (då hade man pengar också) Det ända jag shoppat denna sommaren är mina favvo linnen på Gina som jag snart har i alla färger haha.
Å sen mina jeans. Jag får gå i mina gamla trasor jag :(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller med modet är inte lika bra i sommar:( Fast jag använder lite av det jag köpte förra sommaren i år oxå:)

2007-06-12 @ 15:49:01
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Matilda

Min kompis sa precis samma sak, gravidklänningar ;) Jag gillar dem, men smaken är ju som tur är olika :)

2007-06-13 @ 17:13:58

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0