En tröttsam måndags kväll!

Ja, som ni läst har jag flängt runt endel i dag.
Jag var på sabbatsberg hos min läkare och fick rätt, var hos barnmoskan och tog p spruta, fixat mina naglar =D Denna gången utan "fransk" måste ju testa det med =)
sen var jag och tränade. Jag körde "bandet" i dag, det vart 40 min varav jag sprang 15. Det är bra för att vara mig! Brukar inte kunna springa pga mina hälsenor och min kroniska benhinne inflammation, men efter besöket på Sabbatsberg vart jag några ton lättare hehe så det gick bra att springa idag =)
Sen lagade jag mat och däckade i soffan.
Nu blir det att göra sig i ordning för natten, lägga sig i sängen och glo lite tv.
Det ska bli skönt. Ses i morgon.
Godnatt med er!

image688

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0