Nu är det helg

Nu har man jobbat, tränat, käkat revbenspjäll med potatis sallad och sallad.
Duschat och rakat mig lite här och där. Satt nyss och plockade ögonbrynen. Ska färga dom också har jag tänkt.
Fixa tånaglarna. Att bero på de. Idag när jag var på jobbet  tänkte jag att jag måste köpa nytt nagellack. Så satt jag och stirrade på mina fötter. Tyckte att en nagen såg lite skum ut och pillade lite. Då var hela nageln lös. Fattar inte hur! Jag har ju inte slagit i den eller nåt sånt. Kan en nagen bara ramla av? När jag kilppte bort den så var det en nagel därunder.. fast väldigt tunn. Skummt!
A, men ialla fall... Ska nog ta och färga ögonfransarna när jag ändå håller på =)

Imorgon är det fest =) 50 års fest för mammsen =)

Bäst att fortsätta här nu. kommer säkert senare =) Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Kom nyss hem från födelsedagskalas hos en vän, därför har jag inte funnits på msn idag. Låter som om du hunnit med massor med saker nu ikväll, du är så duktig! Jag ska strax lägga mig och vänta på min pojkvän som kommer att komma hem väldigt onykter inom ett par timmar. Hoppas du sover så gott just nu! Stor kram

2007-06-16 @ 01:02:55
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0