Torsdag

Weeei. Lite piggare idag ialla fall!
Gick och la mig typ 9 igår.
Jag vet inte vad det var med mig. Var så sur så jag ville inte veta av mig själv ens :S
image830
(Bild)

Har så ont i magen efter coren  att jag har svårt att skratta å så haha men då vet man att det har tagit bra!
Ska på spinning och core ikväll igen. Ensam =(
Men den här gången SKA jag! Ingen latmask idag inte!

I morgon är det fredag!!!! Yessss! Den här veckan känns som ett år. Den har gått så långsamt! Men äntligen fredag =) Och sovmorgon ända till 11 har jag =D

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du känner dig bättre idag:)Ha det så kul på träningen. Kram

2007-06-28 @ 14:45:23
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Saga

Jag har ändrat min bakgrund nu :D Jag vet inte om du kan se den? men den syns på min dator iallfall :)
Jag undrar om du vet hur jag tarr bort bilderna där uppe (alltså kläderna, skorna osv.) Du har ju skrivit ditt namn där, undrar om jag kan göra något liknande?

2007-06-28 @ 20:27:02
URL: http://sagalagergren.blogg.se
Postat av: Anonym

No no! Sjukt nyttig frukost och lunch, det är värre när jag kommer hem... måste laga massa mat imorgon så man har färgigt! Blir lätt att jag bara tar mackor annars för att jag är så hungrig...
LITA PÅ VAD ANDRA SÄGER!! Man är så blind! SÄger de att du ser smalare ut så gör du det, och du har ju bevis på måttbandet!
Träffade en jag jobbade med förra året idag, första hon säger var "gud va smal du blivit" ... Fick jag tänkte efter... vägde jag mer då? Njee typ inte, men var nog större rent storleksmässigt! Men man glömmer av sånt så lätt!
Gah måste börja blogga nu!

2007-06-28 @ 20:30:28
URL: http://ganerivikt.blogg.se
Postat av: Anonym

det är så skööönt med träningsvärk =)
du kanske håller på att bli sjuk? då kan man vara lite konstig i humöret jue =)
kram!

2007-06-28 @ 20:43:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0