yesss

Nu har jag kommit hem från träningen.
Det vart gåband idag 4,5 km gå fort och springa. Det tog mig ca 38 min. Min träningspartner Marie har inte kunnatträna nåt nu på ett tag så där för blir det mycke gåband.  

Nu  håller jag på laga värsta gourmetmiddagen  =D
Potatisgratäng och en saftig köttbit. Och självklart massa grönsaker =)

Min brorsa är här igen och hjälper mig med min dator. Så han ska få god mat  som tack för att han är så snäll och kommer och hjälper sin hjälplösa syrra =)
 
Hoppas att han kan hjälpa mig med viruset och att jag slipper formatera om hela datan!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Låter mumsigt:)

2007-06-12 @ 18:06:12
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Anonym

Nesh, om det nu skulle stå still så ska du inte deppa över det! Jag minskade t.ex. bara 1 cm i midjan efter första gången och det är ju i princip ingenting när man är nästan en meter runt som jag är! Det kommer komma, gäller bara att inte ge upp! =)
Duktig du är med träningen!

2007-06-12 @ 18:28:41
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0