Fy fan va trött jag är!

image491
Oj, höll på att försova mig.
Haha kul jag pratade om det igår att om jag inte går upp BUMS när klockan ringer är det kört.
Å gissa jag låg kvar.
Jag va tvungen att hoppa duschen för att vakna.
Jag sitter fortfarande och halvsover hehe. Det hänger 2 ica kassar under ögonen. Blööäää!!!

Nu måste jag gå. annars missar jag tåget! Kram ha en bra dag!
image493
Uppdatering..
Nähe.. Jag kuta ner å kom halvvägs på att jävlar jag glömde mobilen!
Så det vara bara att vända igen.
Lite halv strtessig morgon men jag ska ändå försöka att ha en bra dag.. men möte å skit ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jobbigt med en stressig morgon, inte kul alls. Hoppas du får en bättre dag iallafall:) Kram

2007-05-30 @ 08:11:49
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Helena

Haha, söt bild! Kolla min blogg! Hoppas att du får en bra dag!

2007-05-30 @ 08:47:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0