Hmm

Har inte så mycket mer att säga just nu.. Jag har väl kanske stoppat undan dom inte så bra känslorna som får mig att må piss, Inte så bra de heller, Men jag känner att jag snart går under.
Det var lixom nästan bara svart ett tag. Pratade med Linda (min bästa kompis sedan lekis tiden) och hon fick mig att förstå att jag drar med mig alla andra med mitt dåliga humör.
 Det vill jag verkligen inte! Jag vill inte att min värsta ovän ska må så ens (inte för att jag har en)
( jo bossen kanske hahaha) Det är lite tomt. Jag försöker ta en dag i taget och försöker hålla humöret uppe. ingen mår bra av att gå och må dåligt.



Ja Men vad kan jag säga? Jag har min Jimmy♥ att luta mig tillbaka på och det känns så oroligt skönt! Jag har aldrig varit tryggare. Jag har min mamma ♥ som alltid finns för mig! Min kusin Maria♥ ! Mina vänner som jag just nu kanske inte umgås med så mycke, men dom finns där och det känns jävligt bra! Ni är bäst!
image222
Ni är väl värda dessa rosor och mer därtill ska ni veta!

Oj.. ja det vart ett ganska så långt inlägg för att inte ha något att säga hehe.

Nu ska jag göra mig iordning för natten. Sova trött sött ska jag. Krama

Kommentarer
Postat av: Bella

Inte är det..knasis.. tycker jag.. Re(becca) Becca gillar jag inte så tog bort C:na och satte dit L ist. :] u see?

2007-05-09 @ 23:03:55
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Kristina

Inte kul att må dåligt:( Hoppas det är bättre idag.

2007-05-10 @ 11:14:35
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Carro

Tja!!
Vad du är flitig på att skriva i andras bloggar!!
Jag hinner knappt med att skriva i min egen... Hihi
Men det är jätte kul att du gör det!!
Kom igen nu! Inte ska du gå och må dåligt!! Över vad?
Du lever, är frisk, har vänner, får äta dig mätt, tak över huvudet m.m
Vad mer kan man begära!?
Hörru vännen! Ryck upp dig!! Livet är för kort för att man ska ha tid till depping!

2007-05-10 @ 11:30:38
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Jimmy

love you baby!

2007-05-10 @ 12:55:12
Postat av: Maria

Älskar dig gumman! Ska bli roligt näär ni kommer hit och jag ska nog kunna få dig på bättre humör =)

2007-05-10 @ 15:58:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0