Lilla jag...

image290image291

Vad har jag gjort för fel?
Varför ska jag sitta och må dåligt över att andra bråkar? Jag vill ju bara hjälpa!
Ingen kan berätta vad som pågår så jag får bilda mina egna uppfattnigar och försöka plocka ihop allt va alla säger, men får inte ihop det någonstans.

- Varför är det så?
- Ne så är det inte.
- Men hur är det då?
- Nä det kan jag inte säga?

Hur skulle det vara om någon kunde berätta? Hur svårt ska det vara egentligen.
Så här är det....???
Va? Vad är problemet?

Lilla jag som bara vill alla väl, som inte vill att någon ska må dåligt, som bara vill hjälpa.

Berätta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår precis hur du känner dig, jag får inte heller ihop det =/
"Berätta nu ¨då" "Det får du ta med henne" "Får jag hennes msn då" " Nej" "Nejhej, men berätta då" " Nej det får du ta med henne" " Ja får jag hennes nr då" " Nej"

ööööh okej liksom???

2007-05-13 @ 20:57:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: carro

Jag vet exakt vad du menar!! Sånna dilemman ställs jag ofta inför....
Men va cool....slappna av....
Och skit i å bry dig! Du kommer i alla fall aldrig att få ett TACK om du lyckas å lösa någonting, jag lovar!!!
Tänk på dig själv. Kramar från Carro!

2007-05-14 @ 10:21:28
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0