Lördag morgon.


Ställde klockan på 9 för att gå upp och träffa Marie på World class. Det var jätte trögt att komma upp, kändes nästan som att man skulle till jobbet hehe. Men, jag gick upp fixade mig inför träning och gick. Nästan framme ringer Marie och säger att Coren är inställd =( Nää! Skit också tänkte ujag! Men vi gick upp på gymmet och körde istället. Bättre än inget =)

Nu ska jag färga mina ögonbryn ock fransar, sedan fixa mig lite för kvällen ( haha redan, har man inget för sig så)
puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Fasiken så duktig du är på att träna, jag vill verkligen komma igång jag också, men det är lite svårt med lunginflammation =S

2007-05-13 @ 12:41:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0