Trött som ett as!

En till jävla skit arbetsdag avklarad, med möte och skit. Vi röjde hela hallen på jobbet. Dvs, de syntes inte att de va en hall förns efter mötet.
Nu är jag tillbaka till den hemska känslan att verkigen inte vilja vara på jobbet. Vi får bara mer och mer skit över oss hela tiden. Och vissa verkar tycka att man ska bo på jobbet för att allt ska hinnas med.
Men va fan!!! När ska vi säga stopp?? Vi går ju med på allt, fixar allt "Ni e så duktiga, så ni kan ta det här också!" Det kommer sluta med att vi alla går in i väggen och blir långtids sjukskrivna. Jag har fan ett liv utanför jobbet och vill inte komma hem till Jimmy och vara trött och grinig varenda jävla dag.
Jag står inte ut!
Ursäkta alla svordommar i detta inlägg, men jag är så JÄVLA förbannad så jag exploderar snart!

image123

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ne :P Men imon e det skola för mig också.. suck!

2007-05-02 @ 23:29:50
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Bella

Jasså.. Shit.. lät inte så värst kul..Jag har redan bytt min mail adress 2 ggr, så jag vill helst inte göra det mer.. alltså inte utav den anledningen just men hade andra anledningar. aah iaf tack för "varningen" :] Joo 18 e specc.. 20 också.. ;D vid 18 så blir man ju myndig.. bestämmer själv.. föräldrar kan komma med kommentarer/åsikter men man bestämmer i slutändan SJÄLV vad man vill göra ;D hehe.

2007-05-02 @ 23:33:25
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: micke

Sätt ner foten för tusan, INNAN det är för sent!
Ni blir utnyttjade ju...
nä... tänk på familjen istället.
Att slita arslet av sig innebär bara att du får gå i slutändan för att du är typ långtidssjukskriven!
Lycka till med allt!

2007-05-03 @ 14:56:55
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Malin

Säg ifrån!!! Det vinner ni på i längden. Tänker på dig gumman.... Kramar!!!

2007-05-04 @ 17:19:56
URL: http://mallin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0