Utmaning

snodde denna utmaning här
Kör en utmaning här då. har inget bättre för mig hehe

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Nagelplattan består av ca 100 lager av döda platta keratinceller...

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
en flaska nagellacks remover.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Room service

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
16.20? rätt svar- 16.36 (ganska bra gissat?)

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
MSN:ar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick ut och åt lunch men Jimmy

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaning?
kikade runt blad lite bloggar.

8. Vad har du på dig?
Kläder, svarta byxor, svart linne. mina mys tofflor från ikea.

9. Drömde du något inatt?
Ja, men vad minns jag inte

10. När skrattade du senast?
Nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inget. Vitt vitt vitt.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt? Hmm. inte vad jag kan komma på just nu.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
kul frågor.. inte dom allra vanligaste.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Spiderman 3

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
OJ Massor! Ett hus till mig och jimmy. Bilar (inte för att nån av oss har körkort men haha) Resor, Kläder. Skulle ge bort massa till nära och kära.. Äh. här skulle jag kunna sitta å rabbla hur länge som hllst. detta får räcka =)

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag har opererat mig 2 ggr.

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Massor!

18. Tycker du om att dansa?
Ja, klarar inte att sitta still till bra musik =)

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Engla som flick namn. pojke vet jag inte.

20. Vilka personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Alla som läser detta. (å säg till on/när ni gör det ;)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Jo, såhär, de vita ribbade är liksom platta och de töjer sig inte över rumpan, jag hade dem på mig en gång och de satte sig mitt på rumpan, inte alls bekväma! De halkade ner fastän de var så små i övrigt... Jag varnar bara för dem... Annars är jag ett stort fan av Ginas leggings! :D Så menade jag, förlåt om det blev lite otydligt!
Kramar!

2007-05-06 @ 17:01:19
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Lisa- Lisaplace.blogg.se

Vilken gullig layout/design du har på bloggen :)

2007-05-06 @ 17:23:19
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Bella

Hoppas det går upp snart igen då haha ;] Naaaw.. tack själv :] du verkar vara en jätte trevlig tjej :D

2007-05-06 @ 17:34:17
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: anjeliica

rolig lista, jag tar den ;)

2007-05-07 @ 16:09:12
URL: http://anjeliica,blogg.se
Postat av: Linda

snor din utmaning :)

2007-05-07 @ 20:51:17

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0