Dag 19

Fredag
En "snabb dag"

Gjorde en lyx spa manikyr på morgonen och sen en förlängning och sen tog jag bort material från en kvinna vars några naglar hade böivit gröna för att hon inte sätt att materialtet släppt och det kommit in vatten under.
 Viktigt!!
Släpper materialet gå genast tillbaka till salongen ni gjorde naglarna på och be dom ta bort det eller göra om.


Sedan senare på em gjorde jag Akryl naglar på Kerstin. Och det vart med ett litet smile på fransken, men bättre det än att det blir fult! Resultatet vart ok. lite ojämt men hade jag gjort på en riktig kund hade jag buffrat mer så det vart gämt. jag ville bara se så att resultatet vart som det skulle.

Men allt jag gjorde idag gick så snabbt =)
Jag börjar bli lite duktig =)

Kommentarer
Postat av: maria

Du börjar inte bli lite duktig, du ÄR duktig!
Kramis på dig!

2007-11-25 @ 00:23:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0