Dag 20

Gaah va ont i huvudet jag har!

Känns inte bra, är super trött och har jätte ont. Känns nästan som början till migrän..
Dagen har väl gått ganska bra, eftermiddage gick segt pga huvudvärken men annars har det varit en helt ok dag.

Jag får mer och mer att tänka på. Snart blir jag knäpp!
Jag som alltid har varit trygghets Jessica står snart och vet inte vad som ska hända. Hur kunde det bli så här haha? Jag har alltid sökt mig till tryggheten och stannat där, men nu.... ja.

Det här kommer bli bra.. Allt ordnar sig på något konstigt sätt tillslut.

Nä, ha en bra kväll. Imorgon bitti blir det träning. BASTA!

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas det går framåt med pluggandet iaf =)

kramar!

2007-11-26 @ 19:20:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0