Dag 23

image1829Mi mammi♥ var på salongen i går förmiddag. Det var lite mysigt faktist =) Eller mycke mys! Inte varje dag man får ha henne som kund. Jag tog bort materialet hon fick för ca 2 veckor sen och så fick hon en lyx spa behandling. Ni borde testa! Det är verkligen super skönt!!! =) Det roliga är att man inte hinner med sina egna naglar som förut längre haha. Just nu sitter jag med endast 3 naglar målade på vänster hand. Hann inte mer igår. Jag jobbade igår kväll också fast som barnvakt åt en söt liten pojke från mitt gamla jobb. Det var riktigt roligt att träffa honom igen. Och pengar kommer ju inte fel i dessa "fattiga tider" Ska jobba några fler kvällar framöver så det kommer in liite pengar ialla fall. Ska faktist ta och köpa mig själv en julklapp efterssom tomten tycker jag har blivit för stor för julklappar. hehe, nä, men vi i familjen har bestämt att vi skippar julklaparna helt å hållet i år. Hur kul känns det egentligen =( Ingen ju utan julklappar! Meen, har man inga pengar så har man inte! Jag får ju ialla fall 2 =) En från Jimmy♥ och en från kusin♥ Så jag ska alltså köpa tre =) En till mig själv och en till Jimmy och en till Kusin. Fast hennes har jag redan börjat på så den är snart klar. =)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0