Tro det eller ej...

Ni som känner mig vet att jag för det första hatar att läsa. Ellerhur?! Och sen vet ni också hur jag var under skoltiden.. (Inte bra!) Kan ni tänka er att jag Jessica ligger en lördagskväll och pluggar som en galning? hahaha nä, inte som en galning kanske. Men jag har snart läst halva läroboken. Jag brukar typ somna när jag ligger och läser. Ok jag ska erkänna att jag har gäspat några gånger men jag är vaken och jag vill läsa mer. Det är heeeeelt jävla otroligt! Mamma du skulle se mig. Du skulle inte tro dina ögon ;) Nä, jag ska ta och fortsätta läsa. Har ju läxa till på måndag också. Är det inte konstigt egentligen. Jag läser mer än gärna hela boken en lördagskväll men när det kommer till läxa så fastnar inget!? Jamenar hallå? Det är typ själva ordet som gör att min hjärna stänger sig? Den informationen fastnar inte. Är det inte konstigt!?

Kommentarer
Postat av: Marie

Plugga på =)

2007-11-03 @ 21:14:07
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: sussie

va duktig du är. Det går alltid lättare när man gillar något. Lycka till.

2007-11-03 @ 22:01:31
Postat av: Mamma

Ja, det är heeeelt otroligt. Men, glöm inte att vila lite också! Puss & kram

2007-11-04 @ 00:30:37
Postat av: caroline

Låter precis som jag!! Jag hatar också att läsa. Både nu och i skolan.... Du gör det bra!! Men du, en sak som jag tänkte på när jag läste det här.... Vart är din mamma? Fick en konstig känsla när du skrev så där.... Du har väl en mamma?
Kram!!

2007-11-04 @ 12:12:50
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0