En liten lista

En lista i lördags tristessen!

  • Har du pojkvän/flickvän? Japp
  • Är du kär? Japp
  • Hur tidigt stiger du upp? Olika. Allt mellan 5.45- 6.45 på vardagar. 9-14 på helger.
  • Vem/vilka vet mest om dig? Maria
  • Gillar du att slåss? Nej!
  • Vad ska du göra ikväll? Inget planerat. Bara at det lungt och försöka bli frisk!
  • När var du senast full? Full å full. Men jag var lite berusad igår kväll.
  • Har du utländska föräldrar? Nopps
  • Var har du ont? hmm. ingenstans just nu.
  • Är du bra på att måla? nja. Inte på fri hand. Men är ganska bra på att rita av måste jag väl skryta lite med hehe
  • Vem kramade du senast? Jimmy
  • Vad längtar du till? Till min utbildning och sen att få jobb såklart =)
  • Favoritalkohol? Lite olika. Men kanske likör 43 med mjölk är favoriten?
  • Vad heter dina husdjur? har inga husdjur.
  • Har du körkort? Nepp
  • Favoritgodis? cholkad och salt lakrits!
  • Morgon- eller nattmänniska? Hmm ingen! Är alltid helt slut om kvällarna och hatar mornar!
  • Sparare eller slösare? Hm, båda. Kan spara om jag verkligen vill.
  • Har du några homosexuella vänner? Nä, inte vad jag vet ialla fall.
  • Bio eller promenad? Hm, bio. Men det är skönt med promenader om man har sällskap! och vädret är fint!
  • Är du kittlig? under fötterna ja.
  • Rädd för insekter? Är inte rädd för insekter..men tycker dom är sååå äkliga!
  • Anser du att du är stark? ehm NÄ!

  • Kommentarer
    Postat av: N R 1 2 6

    älskar sådant tidsfördriv =)

    2007-10-06 @ 12:24:11
    URL: http://nr126.blogg.se

    Kommentera gärna inlägget här:

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0