Go middag

image1679
Sitter på jobbet på rast. Egentligen får vi inte gå in och titta på privata saker men det skiter jag i! Vill jag göra det så gör jag det! För vad kan dom göra? Säga upp mig? Gärna för mig. Mohaha!
 
Mina chefer vart skit sura (tydligen) för att vi inte var på mötet igår. Men vill dom något kan dom komma direkt till mig och prata så ska dom minsann få höra!

Innan jag ska börja plugga måste jag uppsöka läkare av två skäl. Det första är att jag måste tillbaka och ta ett cell prov. Skit viktigt då jag haft förändringar och tagit bort detta 2 ggr och jag hoppas verkligen att det är borta nu! Det är nästan det värsta jag varit med om. Det andra är för min täppta näsa. Det måste finnas ett annat alternativ än nässpray. Typ tabletter vet jag att det finns men frågan är om det har samma efekt? altså jag vill ju bli av med mitt beroende! Jag vet inte om jag är förkyld eller om det är nässprayen som gör att jag blir täppt. Det måste jag ha reda på!

Nä, ha det så bra nu så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: jaanet

farligt de dära med nässpray :)

2007-10-10 @ 17:38:41
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Sara V

Jaha. far nu inte ens kolla pa rasten numera?

2007-10-10 @ 17:57:04
Postat av: maria

Det finns kortisonnässpray. Jag har recept på det så du kan få av mig ;) Fast du får betala själv för det haha för jag har inte hämtat ut det =)

2007-10-11 @ 20:46:46
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Emma

Såg ett av avsnitten "du är vad du äter" där Anna Skipper fick Sofia Wistam (eller vad hon nu heter..) att bli av med sitt nässprayberoende! Spana på programmets hemsida, finns säkert något tips!

2007-10-12 @ 09:30:05
Postat av: Estelle

Häftig bild!

2007-10-16 @ 23:56:30
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0