Svart svart svart!!!

Vilken helvetes dag!!!
Dagen började bra. (Vist trött som vanligt...) Men i förmiddags precis innan vi skulle gå ut hittade vi typ alla barn dyngsura vid hanfaten. Jippie!! INTE! Så det var bara av med alla kläderna och på med nya... Innan kl var 11 var jag slut som människa. Skrik och stress till tusen. Sen var det lunch. Den fick man kasta i sig till trötta och skrikande barn.

image1690
Sen möte med chefen;
A. Det är bara ett svart hål just nu. Jag måste smälta hela grejjen! Jag är fortfarande så jävla föbannad!
Vår chef borde inte få kalla sig chef ens! Jag sa att vi inte tänker fylla i närvaro papprena på oss personal förns dom stämmer överens med personalen som jobbar. Hon hade glömt bort två personer och satt dit nån som inte ens finns. Borde inte en chef ha så pass koll att hon vet vilka hon jobbar med??? (ok. hon är relativt ny. Och hon har inte hand om peronal frågor. MEN. Varför i helvete satt HON och gjorde dessa listor överhuvetaget då????)
Då fick jag som en katt fräsning tillbaka att "vilken ton du använder. Bla bla bla. Det är eran plikt att fylla i dessa. Jag har inte jobbat så länge så ni ska ha överseende med detta.bla bla man kan faktist göra fel. bla bla) Jag höll på vräka ur mig tusen saker till men knep igen käften.. SOm tur var! Annars vet jag inte hur det hade slutat.

Inte nog med det. På vägen hem så var det en olycka mellan två stationer så vi fick tränga in oss på ersättnings bussar. Suck!!!

Tur att man fick prata av sig lite och tänka på annat en stund på salongen ialla fall.
Iallt detta svarta ser jag ett liiitet litet ljus. Om två veckor "räddas" jag. Då startar utbildningen.

FAN VA SKÖNT DET SKA BLI Å SLIPPA DET HÄR DÅRHUSET TILL JOBB!

Kommentarer
Postat av: evelina

du skulle sagt precis vad du tyckte till chefen =) när du ändå ska sluta menar jag =)
min chef är med lite lustug, finns liksom aldrig dä o lägger över ansvaret på mig, blä!
kram

2007-10-16 @ 16:34:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

aaa ok, ja då är det ju klart bättre att ta det lilla lugna =)
kram

2007-10-16 @ 17:05:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sara V

Visst att du borde saga vad du kanner, du ska sluta, men det ar ju bara tjanstledighet, om dom ar for javliga sa kan dom saga upp dig.....sa sag vad du kanner men anda akta dig for vad. :)

2007-10-16 @ 18:41:46
Postat av: Camilliondollar Baby

Bara några dagar till...

2007-10-16 @ 18:43:50
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0