Utmaning

Jag har blivit utmanad av Camilla och Zack

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Här kommer sju sanningar om mig:
Jag är alltid i tid! (går minst 5 min tidigare än jag behöver)
Jag tänker oftast på alla andra före mig själv.
Jag är en bra lyssnare!
Jag hatar min mage!
Jag älskar mina ögon. (inte för att skryta, men det är dom jag gillar bäst hos mig själv)
Jag vill att alla ska tycka bra om mig. (vem vill inte de?)
Jag är allergisk mot nickel.

Jag utmanar:
°
Maria
°
Linda
° Malin
° Kristina
° Kattri
°
Carro

Och självklart får alla som vill göra denna.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0