Feber

Jaha, då hade man feber IGEN då..image1405 Vad är det här??? Ni räcker det! Jag vill bli frisk nu!!! Sov ända fram till 13. 30 idag. Helt otroligt! Jätte längesen jag sov så länge. Vist, jag har vaknat och sprungit på toaletten och tagit nässpray mm flera gånger. Men bara det att jag faktist KAN somna om betyder att jag inte mår bra! Som det känns nu skulle jag behöva vara hemma hela veckan för att bli frisk. Men jag hoppas att det snart går över så pass att jag ialla fall tar mig till jobbet. Vi var hemma alla persolanen på vår avdelning i fredags haha. Tror aldrig jag har varit med om det förut. Nu har jag precis tryckt i mig korv och sitter och tittar på friidrott med Jimmy. Ganska kul. Dom har så roliga namn "tamagotchi", "Hooker" och "Äckel" hahahaha (ne, dom heter inte så, men jag hörde de så) Nu ska jag ta en dusch. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blev lite mys iaf =). Krya på dig gumman!!

2007-09-01 @ 18:25:48
URL: http://mallin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0