Köttbullen Jess

Från image1411 Till image1412??

Hur gör man? Jag har fasen kämpat! Inget händer!!! Vist jag har gått ner 20 kg förut, men nu är 10 av dom tillbaka. Vad gjorde du? var det fålk som frågade. Jag började må bra! svarade jag. Men nu då? Jag mår ju bra? Eller ja jo iof, jag mådde väl inte bra i höstas på jobbet. Är det de som gjort att jag gått upp i vilkt igen?? Hur kan det vara så svårt att komma ner då? Nu har ju allt fixat sig. Med pengar och utbildning och så.. Men kommer jag inte att kunna funka som människa tills jag har skaffat mig ett jobb inom naglar? Eller vad är det här? Ska jag behöva svälta mig tills jag kommer ner där jag vill vara och sen kämpa för att stanna där?? Jag hatar att kämpa utan resultat!!! Jag vet att det är jätte dåligt att banta på de sättet. Men snart är det de ända allternativet. Provade ett par byxor igår som har legat i garderoben jag vet inte sen när utan att jag har tittat på dom ens.. å vet ni.. jag fick knappt igen dragkedjan som jag hur enkelt som hells fick upp när jag köpte dom. fatta hur dåligt man börjar må!? Fy fan. nu kommer den där köttbulle känslan tillbaka... Å om en vecka får jag inte träna heller.. på säkert ca 5 vackor. Hur kul känns de tror ni?? Blää! Skulle vilja förminska min magsäck! Så jag fanemig inte kan käka.. eller finns de inga mirakel piller som gör att man inte blir sugen på onyttigheter?? Det kanske skulle funka!? Kosta vad det kosta vill!?!! Jag vill bara må bra, trivas med mig själv och med min omgivning! Är det förmycke begärt?? Grejjen är att när jag var 10 kg lättare kände jag mig ändå tjock.. Men när man tittar tillbaka på bilder så fan va jag såg bra ut!!! Vill se ut så, må så igen! Ja, fan! Jag får börja kämpa igen! Finns inget val! Men hojjta gärna till om ni vet nåt piller som gör att suget minskar! Det skulle vara en stor hjälp på vägen måste jag säga!!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag skulle vilja tipsa om en sak. Jag har två vänner som har testat detta, och även jag. Min ena vän gick ner 22 kg, på ca 5 veckor och min andra vän gick ner ungefär 20 kg på ca 6 veckor. Jag har testat själv och vet att det fungerar. Gick själv ner 6 kg på 1,5 vecka. Lite mycket enligt många, men enligt mig så var det jävligt bra och man blev väldigt inspirerad att fortsätta (redan första dagen går man ner ca 1 kg) Väg dig varje dag, det är mitt tips. Det som du ska testa, det är Cambrigde!! Du dricker 3 milkshakes och dricker minst 3 liter vatten om dagen och du går ner i vikt. Enkelt! MEN man måste ha självdiciplin. Men som sagt, vill man gå ner och man ser efter första dagen att man har gått ner, då fortsätter man. Tro mig =) Nu blev det ett väldigt långt inlägg, men det är värt att testa! www.cambrigde.se Kolla där och se vart du kan köpa detta närmast dig =) En veckas måltider kostar 470 kronor ungefär. Köp för två veckor på en gång, då har du lagt ut pengar och då känner man att man inte vill strunta i det =) Ett bra tips! //Micka*

2007-09-02 @ 10:39:23
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: mia

slår ett slag för viktväktarna! du lär dig vad som är bra och dålig mat och sen sitter det. det finns så många sätt att förbättra sin favvorätter på så att man kan äta de för jämnan. det blir en livsstil, jag gick med förra hösten och har sedan dess gått ner 15 kg och samtidigt ätit, mycket och gott. det handlar om att lära sig fällorna. kör du en snabbkur kommer kilona tillbaka lika fort igen när du börjar lev, ask me :)
det kosta ju lite att vara med, men det är det vär VÄRT! tänk på saken och LYCKA TILL! kram

2007-09-02 @ 16:20:05

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0