Lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Typ sex?

Vilken svordom använder du mest?
Fan! Fast Skit kommer om inte på samma plast näst efter.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Spara och lägga in i mitt eventuelle företag =) (kanske köpa nåt i klädväg också)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Många gånger hehe

Tittade du på tecknat när du var liten?

Jepp, det gör jag gärna fortfarande! Älskar!

Hur många syskon har du?
6st

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
japp, enn tatuering på vristen ska jag ha!

Vad har du för väder just nu?
Hmm, har knappt tittat ut idag. Ganska ok tror jag

Vilken är din favoritfrukt?
melon.

Äger du en iPod?
nepp. men en Sony Ericsson W810i

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

olika, 5.45, 6.15 eller 6.45


Använder du flip-flopps?

på sommaren ja!

Var köper du dina matvaror ifrån?

Oftast konsum. Men om vi storhandlar blir det Willys

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
kompis

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Är alldeles slut på kvällarna så ne, de behövs inte!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
ehm, har ingen!

Vad åt du till middag senast?

Vi käka Kött och sånna bollar? Istället för pommes.. Ni vet?

Använder du huvtröjor?
ja.

Kan du vissla?
Ja

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

gör dom säkert!

Vilket riktnummer befinner du dig i?

08

Vilken film kan du alla replikerna till?

ingen! Lejonkungen kanske haha

När flög du senast?

Nu i sommras =)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra

Läser du för skojs skull?
Ne, hatar att läsa

Diskar du din egen disk?

ja. Vi delar varannan disk =)

Har du gråtit offentligt?
ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?

Dator

Vad har du med dig in på bion?

Godis

Har du en blogg?

Eh ja.

Vilket är ditt favoritämne?
Naglar? haha

Gillar du att flyga?
ne

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 helst mer!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
På jobbet ja! Hemma försöker jag att undvika stress!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

ne, har dyslexi så jag skiter i om jag stavar fel ibland...

Tror du på liv på andra planeter?

kanske.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

komigen detta klarar du!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig!

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
jo, köpte hmm senast? sånna nagel pärlor.

Äger du en digitalkamera?
nepp

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nepp

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Vet ej. Men om jag hade fötts till kille vat jag att jag skulle hetat Daniel.

Vilken är din favoritrestaurang?

Wokhouse!!!!!

När badade du i en pool senast?

i sommras

Har du varit med i någon skolpjäs?

ja. men det var lääängesen

Hur många barn vill du ha?

1, eller kanske2

Har du åkt moped någon gång?
ja, har ägt en =)

Kan man vara vän med sitt ex?

Ne!

Vad har du i din väska?

en massa skit.

Vad lyssnar du på nu?
50 cent ft. Justin Timberlake- She wants it

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0