Musik!!!

Gaah. Jag är så trött på min musik! Några nya jag fick tips om! =)
(Alla är inte jätte nya. Men för mig var dom det =)

  1. 50 cent ft. Justin Timberlake- She wants it
  2. Akon- Sorry, blame it on me
  3. Beyonce- get me bodied
  4. Black eyed peas- Moree
  5. Brown Boy- Superman
  6. Chenelle- I feel in love with the DJ
  7. Ciara ft. 50 cent- cant leave him alone
  8. image1417Eve ft. sean Paul- Give it to me (Finns att lyssna på här)image1414
  9. Mims- I did you wrong
  10. Soldier Boy- crank that Superman
Uppdatering:
Beyonceys har jag lite svårt för.
Chenelles, hmm nja.
Mims, hmm
Den sista har jag svårt för! =)

Har du någonn bra NY låt så skriv gärna ner den!
Lyssnar mest på Hip hop. R&B! Men mycket mer går hem också!

Kommentarer
Postat av: fredriqa

jag e helt kär i kelly rowland å eves låt like this den e grym enligt mej dårrå check it out bejbi

2007-09-02 @ 12:40:59
URL: http://fredriqa.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0