pigg- INTE

image1542
Godmorgon. Fick ställa klockan idag.. Det var inte skönt! Jag ska nämligen gå ta en P- spruta.. HATA!! Jag har sprut fobi och ändå utsätter jag mig för det var 3e månad. Men det är det värlt ska jag säga! Man slipper mens värken som jag typ trodde jag skulle DÖ av. Så ont gjorde det. Man slipper mensen, fatta skönt!? Man slipper komma ihåg dom där pillren man skulle ta varje morgon. SÅ SKÖNT! Jepp, nu är det bäst jag sticker så att man får en tid! Satt fasen hela morgonen igår och försökte få tag i gyn här hemma. Men utan resultat. Suck. Det slutade med att jag ringde vårdcentralen och frågade vart jag mer kunde gå ta denna enkla spruta som tar 2 sek att ta.. Så det vart mördravårdcentralen hehe. Aja. jag är säkerligen tillbaka lite senare sen. Ha det bra så länge...

Kommentarer
Postat av: Sandra

aldrig kul med sprutor..!

2007-09-18 @ 09:44:19
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: Kristina

Inte kul med sprutor, HATAR d. Här är det P-piller för tillfället som gäller:) Kram

2007-09-18 @ 10:36:11
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0