Snart börjar mitt nya liv!

Har ni hört den förut hahaha. Aldrig va?!image1434 Men då gällde det träning. Och träningen har jag kommit i gång med. Nu är det maten det gäller. Pratade tidigare i dag med min "personliga rådgivare" Nina.image1435 Hon har förklarat för mig hur jag ska äta och träna för att få ett resultat som SKA (bannemig) fungera!image1436 Så nu var jag ner på Hemköp och handlade lite nyttigheter. Jag ska lägga in mitt schema sen så fort jag har fått ett "godkännande" av Nina att jag har tängt rätt. Då får ni se hur min framtid ser ut vad gäller mat och träning. Typ morgonpromenader på en timme, käka var 3e timme och så hehe. image1437Oj oj oj, hur ska detta gå?? Jag får även med mig Linda att börja gå på detta schema.(då vi har samma vikt och längd) Så vi får peppa varandra till MAX nu vännen!!!! Önska oss lycka till.image1438

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att du får hjälp att lägga upp ett matschema:)Kram

2007-09-03 @ 15:13:07
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Bella

Lycka till gumman ! Du klarar det!!! :D

2007-09-03 @ 15:53:53
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0