Söndag

Uppstigning tidigt idag. Vaknade när Jimmy gick upp för att sticka iväg på match och kunde ju som vanligt inte somna om. Jaha..

Var igår in på Twilfitt för att köpa en sportbh men fan! Dom har slutat med dom jag brukar använda. Jävla typiskt! Dom som dom hade nu var ju heeeelt värdelösa! Måste ner en svänt i dag å kolla om det finns nåt annat.

Jaha. vad händer idag? Tvätta måste jag! Sen då??? Vänta på att det ska bli tisdag? hahaha Yep. Jag ska ta det lugnt! Känns lite bättre med förkylningen nu så fortsätter jag vila kanske jag är bra på tisdag =)

Yes, nu är det bara en dag kvar =) Fan va skönt det ska bli när allt är klart! Nu SKA jag verkligen trycka på hur jag vill att det ska se ut och att dom ska göra vad som krävs för att få det så!

Nu måste jag ringa mammsen å se om nån kan hämta mig efteråt!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: fredriqa

hallå hihhi jag har oxå gjort höst på min blogg :) vad fin din blev. du jag hittar inte din mail adress :S Jag har lite food till dej ;)

2007-09-09 @ 10:46:33
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: Maria

Haha ja eller hur? När vi var där så skulle det bli så himla skönt att åka hem, men nu vill man bara dit igen hahahaha =) Man behöver ju inte göra så som vi gjorde att ligga halva dagen på stranden och sen andra halvan vara på Medinan, utan jag hade kunnat nöja mig nu med att bara ligga på stranden och ha det lugnt och skönt =P

2007-09-09 @ 10:49:38
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Evelina

godmorgon =)
vad händer på tisdag?
kram

2007-09-09 @ 11:18:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0