Hiss eller diss?

Lite små trist på jobbet nu när inte Katti finns kvar måste jag säga eller mycket trist faktist! Å nu när Anna är ledig är det typ inge kul alls! När man inte har kunder sitter man bara å tråkar typ. Tur att eleverna är där hehe.. dom är så söta.

Köpte en kjol på Gina idag.. En sån.. vad kallas dom tubkjol? Tänkte att det är mode å får en att se smalare ut? Så jag testade den till en skjorta jag köpte från HM för bara några veckor sen som jag inte har använt till något.. Vad tycks?

Kan man gå så här?

Hiss eller Diss??

Har haft dålig karaktär idag... Fy mig! köpte jordgubbar på torget som var såååååå goda! Å så nyttig jag är!!! Inte!För jag kunde inte låta bli att ta lite glass till. Sen vart den en kanelbulle å lite chips å choklad.. Gaah! Asså, när jag börjar kan jag inte slula. Antingen allt eller inget för mig! Å imorrn är Jimmy ute med polarna å jag blir hemma själv. Så ja.. Det lär bli nåt gott då med. Jag fick ett ryck nyss å testade lite sommar kläder.. Å se på fan. Jag kommer i allt! Med lätthet.. Weiii! haha. (fast jag har moffat haha)

Nu är det sängen för mig.
natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Du som tyckte det var så jäkla fult att ha en sån kjol när jag köpte min ;)

2008-04-17 @ 23:17:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Marie

JÄTTESNYGG är du i den!

2008-04-18 @ 09:03:15
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Dee

Det är klart du kan gå sådär. Värsta baben ju;) Jag har också funderat på att köpa en sån kjol.

2008-04-18 @ 12:10:50

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0