Målet är nått!

image2087
Yeeeeeeeeeey! Jag kommer nu mera i mina jeans jag hade för 2 år sen när jag träffade Jimmy. Helt otroligt. För 3 månader sen kom jag inte ens upp över låret haha. Weeei! Fan va skönt att det visar att jag inte kämpat i onödan! Vist vill jag ner lite till men jag behöver inte vara sten hård längre. Kan faktist äta lite i mellanåt å så. som i helgen Maria och Robert mellanlanda hos oss för att tidigt imorse dra till solen dom jävlarna. Vi har käkat ute på restaurang hela helgen å tillåme ätit lite godis =) hihi. Fan vilken skön start på veckan! Har haft mina gamla jeans hela dagen och kände mig inte alls som en köttbulle i dom. Ok. Jag hade en lite tjockare tröja över men snart snart så ska jag inte ens behöva det hehe.

Och nu mera har jag även sagt upp mig från mitt gamla skit jobb som barnskötare Weeeei!



Kommentarer
Postat av: Linda

STORT grattis gumman!! Jag hann inte svara innan på ditt mail men är så otroligt glad för din skull!! Du ser, det har verkligen lönat sig! =D Jag tror på dig!!

2008-04-07 @ 21:45:41
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Starkt jobbat! :)

2008-04-08 @ 13:43:01
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0